پایگاه خبری خط گیلان

دیدار نماینده مردم شهرستان مرزی آستارا با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش خط گیلان ، پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)، ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، امروز با دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان مرزی را بررسی کرد.

داداشی با اشاره به اهمیت خدمات درمانی برای مردم منطقه، به بیان دغدغه‌های شهروندان آستارایی در زمینه کمبود نیروی انسانی متخصص پرداخت و بر لزوم جذب پزشکان مجرب در رشته‌های مختلف تأکید کرد.

همچنین نماینده آستارا موضوع تجهیزات پزشکی و درمانی را یکی دیگر از نیازهای اساسی بیمارستان‌های این شهرستان دانست و خواستار توجه ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تأمین امکانات به‌روز درمانی شد.

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن استماع نظرات نماینده آستارا، قول مساعد داد که اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان در اولویت کاری قرار گیرد.

وی تأکید کرد که تأمین نیروی انسانی متخصص و همچنین برنامه‌ریزی برای تجهیز مراکز درمانی آستارا از جمله برنامه‌های اصلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و در این زمینه تلاش خواهد شد تا گام‌های مؤثری برداشته شود.