دیدار رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با نماینده ولیفقیه در گیلان
به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیلوبدا)، دکتر بابک فرخی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به همراه دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با آیتالله رسول فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه رشت دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، مهمترین مسائل حوزه سلامت، وضعیت شبکه بهداشت و درمان، توسعه خدمات بهداشتی در مناطق مختلف استان و راهکارهای ارتقای شاخصهای سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین بر ضرورت تقویت زیرساختهای شبکه بهداشت، افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت و تداوم همکاری و همافزایی دستگاههای مختلف در راستای ارتقای نظام سلامت تأکید شد.
آیتالله فلاحتی نیز در این نشست با قدردانی از تلاشهای مجموعه سلامت، خدمترسانی مطلوب به مردم و توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از مهمترین اولویتهای حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.