مرکز تجمیعی واحد سلامت دهان و دندان شماره ۲ رشت افتتاح شد
به گزارش خط گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیلوبدا)، مرکز تجمیعی واحد سلامت دهان و دندان شماره دو رشت (رشتیان) با حضور دکتر زهرا قربانی، مدیر کل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، دکتر بابک فرخی، رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با هزینه حدود ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و آماده ارائه خدمات سلامت دهان و دندان شد.