پایگاه خبری خط گیلان

پیگیری مطالبات حوزه سلامت گیلان در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی با نماینده مردم رشت و خمام

به گزارش خط گیلان ، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)، در این نشست که در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، دکتر آشوبی با اشاره به چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود در نظام سلامت استان، بر لزوم حمایت‌های بیشتر نمایندگان مجلس برای رفع کمبودهای حوزه درمان تأکید کرد.

کوچکی‌نژاد نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان در شرایط حساس اخیر، قول مساعد برای پیگیری مطالبات حوزه سلامت گیلان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس را داد.

در پایان این دیدار، دو طرف بر تداوم همکاری‌های مشترک برای ارتقای زیرساخت‌های درمانی استان تأکید کردند.