پیام دکتر کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش خط گیلان ، در متن پیام محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی آمده است :
به نام خدا
۲۷ اردیبهشتماه روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاشهای اندیشمندانه و اثرگذار فعالان این عرصه خطیر است ، آنان که با هنر تدبیر، صداقت در اطلاعرسانی و ایجاد تعامل مؤثر، نقشی ماندگار در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و همگرایی سازمانی ایفا میکنند.
روابط عمومی صرفاً یک واحد سازمانی نیست ، بلکه زبان گویای سازمان، آیینه شفاف عملکردها و حلقه پیوند میان مردم و مسئولان است.
بیتردید توسعه ارتباطات حرفهای، اخلاقمدار و آگاهانه، زمینهساز ارتقای سرمایه انسانی و تعالی هر مجموعه خواهد بود.
ضمن گرامیداشت این روز، مراتب تقدیر خود را به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی بالاخص واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری رشت و سازمان های تابعه اعلام کرده و از تلاشهای ارزشمند و مسئولانه آنان صمیمانه قدردانی مینمایم.
امید است در پرتو همدلی، خلاقیت و تعهد، شاهد افقهایی روشنتر در مسیر ارتباط مؤثر و خدمت شایسته به جامعه باشیم.